Neznámý typ EZS

Pavel Troller patrol na sinus.cz
Neděle Červen 5 20:26:41 CEST 2011

Zdravím,
  chtěl jsem se tu zeptat, zda někdo neví více k následujícímu geretu, který
jsem získal na Aukru:
  Celek se jmenuje RT2000, menšími písmeny je tam napsáno "RDT Fautor Node".
Vevnitř je radiostanice VR60, zálohovací baterie - klasika Pb, pěkný zdroj
(toroidní trafo, stabilizátor, nabíjecí obvod...) a deska se šroubovací
svorkovnicí. Vlastní řídicí jednotka je upevněna na dveřích a je propojena
s tou svorkovnicovou deskou plochým kabelem.
  Na svorkovnici je vše, co byste našli u normální EZS - smyčky (vyvažované
odpory 1k8, 8 smyček), výstupy pro 2 druhy komunikátorů, přímý vstup telefonní
linky, čtyřdrátový vstup označený jako "klávesnice C&K" (bohužel tento typ
klávesnice se mi nepodařilo dohledat), 4 reléové výstupy, pomocná napájení,
tamper atd.
  Otázkou jest: Zná to někdo ? Je k tomu nějaká docka ? Ovládací program
(na desce se jeví být normální DB9 serial) ? Kde vzít "klávesnici C&K" ?
Poslední info - sloužilo to kdesi v bance, ještě je tam od nich nalepený
štítek.
  Zdraví Pavel.