Pro zajimavost LM2675 Adj. za 1.3$

jar.mez na centrum.cz jar.mez na centrum.cz
Sobota Červen 4 17:19:49 CEST 2011

Lhal bych, kdybych tvrdil, ze me podobna moznost nenapadla, ale alespon podle informaci z webu nejde o nejake prekupniky z garaze, ale o firmu s 15 letou historii a katalogem o 0.5M polozek.
Nicmene clovek nikdy nevi, v kazdem pripade ATmega103 maji v nabidce take, skladem 110ks, ale cena na dotaz, respektive podle meho jakmile mate IP mimo cinu, proste se ceny nezobrazuji, aby z toho evropany ne... a cinani mohli domaci cenu patricne nadsadit.

Na 100ks nemam pouziti, ale 50ks bych uzil tak mam nutkani to zkust :-).

J.