Zakaz jadra v nemecku, je to realne?

Jaroslav Buchta jaroslav.buchta na gmail.com
Pátek Červen 3 10:46:21 CEST 2011

Taky jsem chtel stavet tepelne cerpadlo, ale nejsme na pisku a vrty jsou
pekelne draha zalezitost (a jeste se do toho se.ou urady), tak jsme to
vzdali, dokud je k sehnani drevo, tak to jde... Akorat je v obyvaku z
toho bordel, tak prave vazne uvazuju o dalsim kominu (cca 20 tisic, kdyz
na tom budu pracovat sam) a kotli na neco tuheho.