Zakaz jadra v nemecku, je to realne?

balu@home daniel.valuch na orange.fr
Pátek Červen 3 10:24:17 CEST 2011

Ale je rozdiel spalit denne prepravku dreva a paletu dreva...
Napriklad vo Francuzsku su vsetky baraky stavane od ropenj krizy a
prechodu na lacnu atomovu energiu tak ze maju stale jednoduche okna,
cele odliate z betonu a maju tepelnu izolaciu zvnutra. Na juhu to este
pochopim, tam je akurat v lete teplo, ale na severe je to brutalne
plytvanie energiou.
To vsetko z dovodu ze energia na vykurovanie bola velmi lacna. Bude
potreba asi uplne novu generaciu architektov, lebo sa to vobec
nezmenilo. Pred ca. 3 rokmi mi pred barakom stavali administrativnu
budovu. Tiez vsetko z betonu, pokrytie sklom 100%, ziadna systematicka
tepelna izolacia, otocene na stranu kde cely den svieti slnko. Zacne byt
trochu teplo a maju pootvarane vsetky okna lebo sa tam neda zit.
b.