OT Kam nahlasit ukradene auto?

Kuba Jan honza.kuba na gmail.com
Čtvrtek Červen 2 21:26:43 CEST 2011

Tohle:
http://www.dealextreme.com/p/stylish-car-charging-adapter-usb-cable-set-for-iphone-3g-3gs-4-ipod-black-12-v-57120
...........kuchnu z toho jen tu desticku s menicem, naletuju k ni
privodni draty s jistenim 0,5A, na 5V stranu  USB napajeni k trackeru a
sup s tim do smrstovacky.
Jinak se osvedcilo konektor po zasunuti do trackeru zajistit "cinskym
vozdrem" , bez toho se v jednom traktoru uklepal -  vypadnul konektor ven
a tracker zacal po cca 6 dnech posilat SMS o vybite baterii. ( posle to
celkem 3x  a pak zdechne )
JaKub