OT Kam nahlasit ukradene auto?

Šerých Jakub Serych na panska.cz
Čtvrtek Červen 2 20:07:55 CEST 2011

V nekterem z dalsich mailu v tom threadu pan Kuba psal, ze si k tomu kupuje na DX jeste nejaky bazmek za babku, z ktereho vezme menic 12/5V. Verze TK-103, kterou mam objednanou a momentalne stale jeste kdesi v hromade na poste 120, ma uz primo konektory pro autonapajeni a dokonce i relatko, kterym jde SMSkou nebo prekrocenim chranene GPS zony odpojit treba palivove cerpadlo.

Jakub Serych