Zakaz jadra v nemecku, je to realne?

RV vicek.radek na cpost.cz
Čtvrtek Červen 2 16:16:09 CEST 2011

Pred 100 lety by to same rekli o benzinu. Mimochodem vite co je DENOX?
To je soucasnost a jak se zda tak to problem nikomu nedela (aspon
automobilky to do aut davaji nebo zacnou - osobaky).

to All:
opravdu nejsem blbej a je mi jasne ze 150TWh je strasidelnej balik, ale
na druhou stranu tak jak to provozujeme to neni udrzitelne!!!

energie musi vyrazen zdrazit - pak stejne budeme hledat jak usetrit a
pak se ukazou i ty zatim nerentabilni zdroje jako rentabilni

Radek Vicek