OT: Dotaz k proclívání

Kosta info na mcu.cz
Čtvrtek Červen 2 16:12:36 CEST 2011

Zdravím,
mám skromný dotaz - došel mi balíček od DX s dvěma drobnostma v celkové
ceně 14.8 $. Na kopii obálky je tato cena uvedena včetně toho o co se
jedná - ČP mi tu kopii zaslala. Nemám problém vytisknou detail transakce
z PayPalu, nemám problém podepsat plnou moc, oskenovat ji a poslat.
Dokonce ani nemám problém zaplatit ten poplatek za zpracování. Jen mě to
prostě sere. Zároveň s tímhle dopisem mi totiž došla druhá zásilka opět
od DX v ceně 21$ a tam nic nechtějí. Tak v tom mám volaaký zmetok. Levá
ruka neví co dělá pravá, je tam neskutečný bordel, nebo co se děje v tom
státě ve státě

S pozdravem
Kosťa