Zakaz jadra v nemecku, je to realne?

Prichy prichy na volny.cz
Čtvrtek Červen 2 16:05:30 CEST 2011

Hlavne Radku, zeptej se proc a ja doufam, ze nikdo zde na konfere neveri
tomu, ze je k tomu dohnali nejaci pomateni volici.

Mimochodem jak je to s nemeckou obavou ze cesi zaplavi nemecky trh prace?
.....a nic, ono na te kalkulacce preci jen neco bude at uz jde o cokoliv

cili emoce stranou a clovek vidi cisteji, chce to jen potlacit sve EGO