Zakaz jadra v nemecku, je to realne?

RV vicek.radek na cpost.cz
Čtvrtek Červen 2 15:27:59 CEST 2011

No protoze kdyz auta neprojezdi uhlovodikova paliva tak je muzu palit v
elektrarnach a vyrabet z nich elektrinu.

nezapominejte ze v dnesni dobe je 10 let opravdu velky technologicky
rozdil a ac nemce nemam moc rad tak je nepovazuju za idioty

podle vseho maji nakroceno na decentralizaci prenosove soustavy a tam se
vsechno zacne pocitat trochu jinak

navic je to narod, kterej je pomerne zodpovednej - kdyz si domluvi, ze
domacnosti omezi spotrebu tak ji omezi

vzhledem k tomu, ze ted zrovna resim ostrovni system tak jsem az nehezky
prekvapen jak marnotratne se k energiim v domacnosti chovame

Radek Vicek