vyroba elektriny v dalekych krajinach

Daniel Valuch daniel.valuch na orange.fr
Čtvrtek Červen 2 14:25:06 CEST 2011

tym gigawattovym menicom uz nie sme tak daleko. Stovky MW su uz uplne
bezne, pred nedavnom som sem posielal linky na zaujimave fotky.
Najimpresivnejsi na celom menici je vstupny izolator vysoky ako rodinny
dom, samotny menic je uz len velkosti kontajnera :-)
b.