Zakaz jadra v nemecku, je to realne?

jar.mez na centrum.cz jar.mez na centrum.cz
Čtvrtek Červen 2 10:58:48 CEST 2011

No takovou rupu naleteje do tankeru a do toho nemecka cu USA bez problemu dovezete, s celkem slusnou ucinnosti a hustotou na jednotku objemu.
Ale do ceho budou lejt tu elektrinu mi nejak neni jasne :-).
Sousedum kam to muzou vyvezt postaru dratama toho moc nevyvezou.

J.