Zakaz jadra v nemecku, je to realne?

Hfmcons hfmcons na gmail.com
Čtvrtek Červen 2 10:38:30 CEST 2011

Je dost možné, že i o tomhle se v rámci záchrany EU uvažuje. Dá se ale s
jistotou předpokládat, až němcům začnou docházet peníze, nehledě na
velkou drahotu zdravotnictví, že tuhle sviňárnu prohlédnou a samozřejmě
také i lidé ve státech které na tohle doplatí. Co bude s politikou
těchhle států pak, se dá dohledat v historii. Je jistě obtížné veřejně
financovat zadlužené státy, ale v podstatě ze zjištných důvodů vytvořit
tzv. unii, která nemá základní, především finanční pravidla(vzhledem k
autonomním vládám ani mít nemůže) je hazard se stovkami miliónů lidí.
S pozdravem,
		Miloš Dašek