[OT] ceny nejen energii v Cine - kam se zeneme my a EU?

jar.mez na centrum.cz jar.mez na centrum.cz
Čtvrtek Červen 2 10:31:17 CEST 2011

Neplest cenu dotovanou s cenou nesmyslne zdanenou, cena benzinu kolem 2Kc, je cenou v dane oblasti beznou.
Sousedni Egypt, ceny z minuleho tydne  nafta 0.95 LE, benzin 1,3 LE, cili +- cena podobna. Zkratka zeme , ktere ropu tezi.
V USA , ktere ropu dovazi z druhe pulky sveta maji aktualni cenu nekde 3,3$/galon a to pri dnesnim kurzu dela neco kolem 14Kc/litr a to se v USA hovori o tom, ze tato cena
americany vyrazne poskozuje a znevyhodnuje.
Docel by me zajimalo co by delali s cenou 2,5x vyssi?

J.