[OT] ceny nejen energii v Cine - kam se zeneme my a EU?

Jaroslav Buchta jaroslav.buchta na gmail.com
Čtvrtek Červen 2 09:45:10 CEST 2011

Myslim, ze soucasny stav Evropy v agonii nebo spis ve stavu totalniho
zblbnuti nemuze trvat dlouho, jak vyplyva z threadu, jsou
perspektivnejsi civilizace na zemi...