Baterie ve čtečkách (a mobilech, PDA, ...(was [OT] Kindle - eCasopisy))

Jaroslav Buchta jaroslav.buchta na gmail.com
Středa Červen 1 21:11:18 CEST 2011

No, vsechni Lixxx baterky maji integrovanou ochranu, ktera odpoji
baterku pri poklesu napeti pod nejakou mez a nebo pri nabijeni kdyz
prekroci nejakou mez. SW asi chybne vyhodnoti po odpojeni, ze tam zadna
baterka neni a nenabiji ji, uz jsem se s tim taky u jednoho pristroje
setkal - minuta pridrzeni dratu od zdroje s 200mA vyresila situaci ;-)