OT: Posta a kolky

Jirka zaloha na volny.cz
Středa Červen 1 18:38:40 CEST 2011

> chtel jsem dotaz pridat k jinemu postovnimu tematu, ale je bohuzel z neznamych
> duvodu stopnute...

Důvody nejsou neznámé. Vzpomeňte si na povolání admina a jeho postoje k
různým faktům. Ta témata jsou pak často nazývána jako "politická", byť
je takový název spíš absurdní, protože prostě jde o děje v každodenním
běžném životě (tedy i životě technika) a pokus o jejich pravdivé
pojmenování...

> [...]
> volnemu okenku c. 1 a pryc. Ted jen trnu, ze s tim bude v Budejovicich nejaky
> problem.
>
> Priste se asi na milou postu uplne vykaslu a udelam si vylet do krajskeho mesta.
>
> Je tohle normalni? Je 20 C5 a 10 C4 obalek premrsteny pozadavek? Je pozadavek na
> prodej kolkovych znamek neco, co posta neumi a nezvladne? Navrh na zapis do OR
> je legrace, skonci nekde v zaprasenem archivu, ale co kdyz budu potrebovat
> drazsi kolek na nejakou dulezitou listinu, za kterou se pak budu muset stydet?

Ne, normální to není, nicméně 1) to tak je, 2) za normální je to
většinou ovčanstva považováno. Pošta je zařízení především pro "socky"
(jakkoliv tento termín nemusím, ale nenalézám vhodnější) - no a Vy jste
tam opovážlivě chtěl něco na vyšší, dokonce podnikatelské úrovni...

Nicméně jak už jsem napsal v tom stopnutém tématu, určitě nemá smysl si
stěžovat tady, ale vedoucímu příslušné pošty a výše. Tady se akorát tak
vzájemně povzbudíme (nebo nasereme, přijde na osobu), ale zcela jistě se
nic nestane.

---
Jirka