OT - Posta a zasilky ze zahranici - aktualni info

jar.mez na centrum.cz jar.mez na centrum.cz
Středa Červen 1 14:52:24 CEST 2011

Koukam na poste to je vsude stejny. :-)
V USA jsou postaci mimozemstani, u nas mimoni.
Stezovat si na poste nema moc smysl, oni totiz vubec nebudou chapat o cem mluvite, vas to bude vytacet, protoze to budete povazovat za provokaci.
Verte mi , ty dami na poste fakt nebudou tusit o cem mluvite, postak a v sirsi mire urednik, potazmo statni zamestnanec je zvlasni forma zivota.

J.