Rubidiový normál ( bylo Re: Jaký 10MHz přesný oscilátor? )

RV vicek.radek na cpost.cz
Středa Červen 1 14:08:12 CEST 2011

Skoda ze to tak basti - nekde jsem tam zahledl po ustaleni kolem 0.6A
pri 24V.
Docela by se to hodilo mit k dispozici neco takoveho. Uz jen pro
kontrolu meraku.

Kde jste kupoval a za kolik vas to stalo?

Radek Vicek