OT - Posta a zasilky ze zahranici - aktualni info

Jirka zaloha na volny.cz
Středa Červen 1 13:10:26 CEST 2011

> Ted to chce jeste dotahnout a pokecat si pisemne se svym poslancem a
> poslancem v euro drbarne , pokud to takto pojme dostatecky pocet lidi
>  vrati se limity zpet na 150E. Pri 20.000 balicích stačí když napíse
> kazdy z adresatu a presvedci jeste dalsi 4 , hned tu mame 100.000
> emailu poslancum , pokud sem tam nekdo poskadli nejakeho pisalka od
> tisku a tlace...

Tak tak, pro tentokrát si myslím, že pošta je v tom nevinně (i když
poplatky za projednání a další se jistě hodí, nemusí pršet, hlavně když
kape)...

Základní problém je ovšem v SESRu a jeho dementních pokusech obrany před
dovozem cenově zajímavých věcí z Asie*. To, že tato "obrana" stojí jistě
mnohem víc, než přinese výběr DPH a ev. cla, to standardní byrokrat
neřeší. On má přeci plat jistě dostatečný a konstantní (nezávisle na
tom, jak škodí)....a nasrání ovčanů mu nevadí.

(*) Přitom limit 150 ojro byl tak akorát, vešly se do toho jak std. věci
pro soukromou potřebu (např. modelařina), tak i menší záležitosti pro
živnost.

Jo, taky mi na 120 leží už od 19.5. modelářská zásilka...

---
Jirka