OT - Posta a zasilky ze zahranici - aktualni info

jar.mez na centrum.cz jar.mez na centrum.cz
Středa Červen 1 12:39:53 CEST 2011

Ted to chce jeste dotahnout a pokecat si pisemne se svym poslancem a poslancem v euro drbarne , pokud to takto pojme dostatecky pocet lidi
vrati se limity zpet na 150E.
Pri 20.000 balicích stačí když napíse kazdy z adresatu a presvedci jeste dalsi 4 , hned tu mame 100.000 emailu poslancum , pokud sem tam nekdo poskadli nejakeho pisalka od tisku a tlace...

J.