OT - Posta a zasilky ze zahranici - aktualni info

Petr Zahradnik clexpert na clexpert.cz
Středa Červen 1 12:22:52 CEST 2011

Ahoj,

teď jsem si pokecal s velmi milým celníkem na poště Praha 120.

Tak ti borci pošťáci tam prý mají kolem 20 tisíc zásilek na hromadě a
jsou tak zavalení, že se ani nedokáží k těm zásilkám dostat, protože
je mají zarovnané od dveří až ke zdi ke stropu. Takže i když
teoreticky vědí, kde kterou zásilku hledat, není šance se k ní
prohrabat.

Prý si mysleli, že to zvládnou v těch 20 lidech, které tam měli, ale
nějak to nedopadlo, tak najali dalších snad 60 lidí, ovšem jako
brigádníků z ulice bez jakýchkoliv zkušeností. A ti se tam teď v
pohodičce seznamují s agendou, snaží se rozpoznávat obsah zásilek na
rentgenu apod.

A také jsem si pokecal s velmi milým pánem z ČTÚ, který ma na starosti
regulaci České pošty. Bohužel, a to se dalo čekat, působnost ČTÚ se v
tomto případě vztahuje jen na ty regulované činnosti, tj. obyčejné
poštovní zásilky apod. Takže na balíky nemají bohužel páky. Nicméně
pán říkal, že mu tam každý den volá spousta naštvaných lidí a tak se
prý i tak snaží s tou poštou něco udělat, byť mají možnosti omezené.

Petr Zahradník, počítačový expert

Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem
telefony: 910 256 000, 910 80 60 40, 475 501 627, mobil: 602 409 601