[OT] Kindle - eCasopisy

RV vicek.radek na cpost.cz
Středa Červen 1 12:11:06 CEST 2011

Funguje to naprosto jednoduse. U poskytovatele obsahu si prihlasite svuj
mailovy ucet u amazonu - neco na free.kindle.com a zaroven si povolite na
web rozhrani amazonu zasilani z mailove adresy poskytovatele (to proto
aby vas nekdo nespamoval).

Pak uz je jen treba mit zapnute wifi na kindlu. Jakmile jste v dosahu
netu tak si ctecka sama sahne na vas ucet u amazonu a nasosa soubory co
tam pribyly. iDnes chodi treba 2x denne, VTM chodi jednou tydne v patek.

Ja to ale neprovozuji - staci mi jen knizky, protoze noviny si prectu v PC.

Jinak jsem od zacatku brezna na kindlu precetl 12 knizek a zatim jsem
nabijel 2x tedy cca jednou za mesic. Podobne na tom je i otec a zena.
Vydrz je s trvale zaplou wifinou tech cca 20-30 dnu.

Radek Vicek