mierne OT: organizacia elektronickych dokumentov

Snehulak snehulak na gmail.com
Středa Červen 1 08:55:59 CEST 2011

existuji ruzne indexery na urovni OS neco jako windows search nebo na
linuxu se to zove jinak . Nebo se da pouzit nejaka technologie od
googlu . Na rootu.cz se cas od casu objevi clanek na toto tema .
Jinak mam asi x gb ruznych skript a materialu rozrazenych hiearchicky
, ale nejlepsi je stejne zadat klicova slova a nechat to prohledat
prave nejakej ten searcher...

snehulak