mierne OT: organizacia elektronickych dokumentov

Pavel Krafcik hw na pjk.cz
Středa Červen 1 08:55:05 CEST 2011

používal jsem Copernic desktop search z www.copernik.com

Moc se mi to líbilo, protože jsem měl na discích docela bordel a v
programu stačilo začít psát klíčová slova a už to nabízelo soubory, kde
se slova vyskytovala, ale:

- volná verze pro W7 neprohledává síťové disky
- neumí to ještě pořád některé formáty ebooků
- existují speciálně vytvořená PDF, ve kterých to prostě nic nenajde a
bohužel to jsou i PDF s Amatérskými rádii. Některá PDF s AR jsou tak
rafinovaně vytvořená, že nejenže nejdou indexovat externím programem,
ale nefunguje v nich ani CTRL+F. Za tohle fakt n....t do rukou a
nepustit k vodě.

Pavel Krafčík