Překopnutý kabel hlinikový 4 vodiče v zemi

Jozef Racek Jozef_Racek na tempest.sk
Středa Červen 1 08:51:39 CEST 2011

To je super, ale ma to jedno ale...( viem, som hnidopich. )
Bezny clovek nema lisovacie klieste na tieto dutinky-spojky...
"zatlacenie nejakymi kliestami" vytvori podstatne horsi spoj, ako bezne
skrutkovane spoje.

Cena tych krimpovacich kliesti nie je celkom ludova a ked sa zrataju
ceny nap 4 dutiniek a cena kliesti, tak to celkom vyjde na podstatne
vyssiu sumu, ako draha spojka za 6 stoviek.

priklad z uvedeneho WEB-u k spojkam...
http://www.emat.cz/naradi/lisovaci-naradi/gph-lkm-670-kleste-lisovaci-s-otoc-celistmi-pro-cu-lehcene-6-70mm
za zdravych 4440 CZK

Predpokladam, ze APA nema tie krimpovacky, lebo keby ich mal, tak by sa
pravdepodoben nepytal na sposob spojenia, ale mozem sa mylit.

Dodo