mierne OT: organizacia elektronickych dokumentov

Pavel Krafcik hw na pjk.cz
Středa Červen 1 08:14:54 CEST 2011

Teda, nechci dělat reklamu, tak neuvedu jménu softu, ale když jsem měl
podobné problémy, nainstaloval jsem si indexační program, který prošel
adresáře, vytvořil brutální index obsahu souborů a pak jsem se jenom
ptal. Problém byl s obrázky a soubory djvu, které bylo třeba rozumně
přejmenovat, aby z názvu bylo vidět, co to je.

Vývoj se bohužel nezastavil, a tak je teď můj oblíbený program za
peníze, nebo reálně nepoužitelný, takže mu nemůžu přijít na jméno. Ne,
že bych byl lakomý, ale způsob, jakým chtějí dohnat lidi k placení, je
dost hnusný.

Pavel Krafčík