Re: Povrchová úprava lakem

Pikulik picom na volny.cz
Neděle Červenec 31 22:31:50 CEST 2011

Povrchová úprava lakemJiděl jsem prodávat sprej, který dělal strukturu kamene.
Hledej stone spray, ale ne black stone spray ;-)
  ----- Original Message -----
  From: Kručinský Ladislav
  To: HW-news
  Sent: Sunday, July 31, 2011 9:59 PM
  Subject: Povrchová úprava lakem

  Tak jenom doplním - ty papilární linie se nazývají "čeřínek" nebo taky "vrásněnka" (krásná slova ...) ale údajně už to nikdo nedělá. Aspoň na internetu se o tom baví automobilisti. Fakt to zmizelo v propadlišti dějin ? To by byla asi škoda...

  Přikládám fotku toho povrchu: hátétépé://lada.issa.cz/36622.jpg

  Zdravíčko pánové.
  Prosím vás nevíte někdo zda a jak je v domácích podmínkách možné udělat černým lakem takovou tu nerovnou kapičkovou strukturu na panelu ?

  A pak si vzpomínám kdysi hodně dávno jsem viděl na zařízeních černý matný povrch plný drobných zakroucených čárek - nejvíce ze všeho to připomínalo papilární linie ale podstatně zakroucenější než jsou na prstech. Nevzpomenete si někdo jak se to dělalo ?

  Zdravím

  Kručinský