Aku z Lidlu

Miroslav Šinko sinkomiro na gmail.com
Neděle Červenec 31 18:23:58 CEST 2011

Zhodou okolnosti vcera som si kupil z tejto serie accu velkosti C,
udavana kapacita 4000mAh. Dvojica v baleni za 3.3eur, no nekupte to
:-) Na to, ze by mohli byt s malym vybijanim som ani nepomyslel, hodia
sa mi do hracky, tam je to jedno. Prave som ich rozbalil a jednu rovno
skusil vybijat a merat kapacitu. Pri prude 400mA dala celych 11mAh a
mala 1.0V. Takze "ready to use" nie su urcite. Ktovie ako dlho lezali
v sklade. Teraz ju nabijam, neskor sa mozem podelit so skutocnou
kapacitou. Inac na blistri pisu, ze plnu kapacitu dosiahnu cca po 5
cykloch.

miro