Aku z Lidlu

Michal Grunt michal.grunt na vynet.cz
Neděle Červenec 31 10:13:52 CEST 2011

Jednou jsem v Lidlu koupil 4xAAA Tronic (rok zpet). Cerny obal (ne kovovy). Po nabiti jsou po par tydnech nepouzivani vybite. Naproti tomu jsem pred dvema lety koupil z HC nekolik AA LSD :-) a jsou perfektni. Po vice jak pul roce lezeni v supliku jsou pouzitelne (kapacitu jsem nemeril).

http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/__10456__Turnigy_AA_LSD_2200mah_Low_Self_Discharge_ready_to_use_.html

MG

Odesílatel: hw-list-bounces na list.hw.cz [hw-list-bounces na list.hw.cz] za uživatele HW CNCnet.info [hwnews na cncnet.info]
Odesláno: 31. července 2011 7:52
Komu: HW-news
Předmět: Re: Aku z Lidlu

Zdravim,

chci se zeptat zda ty zde posledne probirane aku jsou tyto:

http://www.lidl.cz/cps/rde/xchg/lidl_cz/hs.xsl/index_19490.htm

maji zase na ne akci - potrebuju nutne 8ks AA, ale vyhazovat prachy za
obycejne NiMH se mi nechce.

Znacka Tronic to je jako byly ty cervene, ktere jsou skvele...

--
S pozdravem
Radek Vicek