Razeni zesilovacu?

Daniel VALUCH daniel.valuch na orange.fr
Sobota Červenec 30 09:30:08 CEST 2011

Ked je to v 50 ohmovom systeme a spominate kapacitnu vazbu o jednosmerne zlozky sa bat nemusite. Vypocitajte si ako velke kapacity potrebujete aby bol fazovy
posun zanedbatelny.
Co sa tyka stupna s prislusnym zosilnenim je dobre sa pozret na sumove cislo obidvoch zosilnovacov a zaradit ich tak aby bol najkvalitnejsi zosilnovac na vstupe, lebo
tam ma sumove cislo najvacsi prispevok k degradacii signalu v celej signalovej ceste, vid hned prvy vzorec na zaciatku
http://en.wikipedia.org/wiki/Friis_formulas_for_noise
b.