Xilinx FPGA s DDR2

Petr Tošovský PetrTos na altopro.cz
Čtvrtek Červenec 28 21:16:58 CEST 2011

Tak je to DDR a user interface radice je klasicka sbernice, tudiz ma polovicni datovy tok. Tak se musi sirka zdvojnasobit aby mel radic co zapisovat pri sestupne hrane. V pameti jsou pokud to dobre vim dve pameti paralelne. Jedna zapisuje na vzestupnou a druha na sestupnou. Takze doopravdy na jedne adrese jsou dve slova.
Jistotu cteni z pameti bude asi jen pri vyprazdneni FIFO. U lepsich radicu by mela byt cache ktera rozhodne jestli se ma dana adresa cist z pameti nebo data vyda primo protoze jeste nejsou zapsana.

Tosa