Xilinx FPGA s DDR2

Jan Kral kral na fortech.cz
Čtvrtek Červenec 28 20:01:09 CEST 2011

Diky za opdpoved,

zatim jsem ve fazi studia datasheetu a trochu me nebyla jasna zalezitost kolem casovani pri zapisu a cteni. Napr. v dokumentu http://www.xilinx.com/support/documentation/ip_documentation/ug086.pdf obrazek 9-12 na strane 384 ukazuje zapis D1D0, D3D2 s nastavenou jednou adresou. Nejdrive me nebylo jasne proc a kdy musim dodat dve slova do pameti. Pak jsem si precetl, ze vstupni sbernice je dvojnasobne sirky nez jakou sirku ma vlastni pamet. Z toho usuzuji, ze to rozdeleni do pameti si udela MIG sam. Pak je otazka dodaneho dalsiho slova D3D2 se stejnou adresou. Znamena to, ze na kazde adrese jsou ve skutecnosti umistena dve slova? Samozrejme mysleno o sirce vstupni sbernice.

Pak co se tyka cteni - dokud nedostanu odpoved, tak nemuzu do FIFO fronty poslat zadna data? Pripadne jestli ano, tak jak poznam, ktera data z pameti vlastne ctu?

Diky a s pozdravem JK