Jak skladovat gelovou olovenku?

HW CNCnet.info hwnews na cncnet.info
Čtvrtek Červenec 28 19:06:39 CEST 2011

No ja vam preci nic jako LiXX nevncuji. Nicmene ty technologie pokrocily
- nic bastlit nemusite - staci si koupit nabijecku za 15USD a kdyz
baterku vybijete tak ji date jednou za cas nabit. Zadne dalsi ukony
nejsou treba coz mi prijde mnohem komfortnejsi nez neustale opecovavat
gelovku. Kterou povazuji za jednoznacne spatnou volbu - krmit celej rok
baterku ze site jen proto ze ji jednou za cas snad pouziju a aby sama
nechcipla.

Nicmene pokud chcete gelovku tak prosim NE zdroj proudu - to je skoro
lepsi do ni nepoustet nic. Pokud tedy tak zdroj napeti - pokud
nepotrebujete ji mit v pohotovosti tak radeji na nizsi napeti nez
zminenych 13.8V. Staci klidne 13V. Jen ji pred pouzitim musite nabit.

--
S pozdravem
Radek Vicek