Jak skladovat gelovou olovenku?

petrkubac petrkubac na 802.cz
Čtvrtek Červenec 28 18:12:57 CEST 2011

> Ted jsou i moznosti poridit treba A123 nebo LiFePo a nebo i ty
> lipolky. Objednaval jsem ted klukum do aut 3ks lipolek 8.4V/5Ah a je
> to cihlicka 46x139x26mm tezka cca 370g v pevnem futralu. Jedna vysla
> i s drahou dopravou DPD na 500Kc.

Puvodne jsem ve svem prispevku mel napsanou vetu:

"Prosim neradte mi koupit LiFePO4 - na to se neptam"

pak jsem ji z duvodu prevence flame a snahy o vysoky
stupen netikety smazal ;-)

Je to paradox, ale kdybych mel cas patlat se s nabijeckami, a balancery pro
LiFePO4 (nebo jiny Li- akupack) tak bych mel cas venovat se svym Pb
akumulatorum a na nic bych se neptal.....

Nicmene zraje ve mne idea zbastlit zdroj konstantniho proudu 50mA - to by na
kontinualni desulfatizaci mohlo stacit.

Zdravi Petr Kubac