Re: Zkušenost s pájecí stanicí Pro's Kit zakoupenou v GME

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Čtvrtek Červenec 28 16:48:57 CEST 2011

>Baluom
>zmienovana stanica pouziva iny princip ako magnastat od Wellera. Metcal (po
>novom OKI electronic) posiela do hrotu VF energie, ktora sa meni na tepelnu
>priamo v hrote.

Aha, tak to je zase nieco ine... z nejakeho dovodu som mal v hlave zafixovane, ze to co Dano pouziva ma prave taky akysi spinac zalozeny na Curieho bode.

Ale vlastne ma, akurat ze je to nie spinac, a ze sa to da z principu "umiestnit" priamo na ten hrot, t.j. tam jednak nie je chyba sposobena prechodovym odporom medzi "perom" a nadstavcom a druhak je mensia chyba sposobena vzdialenostou hrotu od miesta "merania".

wek