RE: Zkušenost s pájecí stanicí Pro's Kit zakoupenou v GME

Jan Hovorka OK1CJH na seznam.cz
Čtvrtek Červenec 28 15:58:53 CEST 2011

http://sagat.vyrobce.cz/doku.php?id=hroty_slovenske

http://sagat.vyrobce.cz/doku.php?id=hroty_ceske

Mě ERS50 vyhovje nejvíc z toho, co jsem zkusil.
Na běžné PCB to stačí, pokud je potřeba sletovat nějakou krabičku z plechu,
tak je dobré mezi hrot a topení dát teplovodivou pastu.

V práci máme nějakou malou pájku jen 30 W výkonu, ale s lépe vyřešeným kontaktem hrot-topení.
(vypadá to podobně, akorát je hrot rozřízlý a přes něj je pružinka.)
Subjektivně ten menší výkon není znát.

Honza, ok1cjh