RE: Zkušenost s pájecí stanicí Pro's Kit zakoupenou v GME

Peter Bošnák lajost na zoznam.sk
Čtvrtek Červenec 28 15:49:37 CEST 2011

>Přesně, já koupil po revoluci za 200,- ERS50. Používám ji dodnes a jsem
>s ní velmi spokojen. Ale nikdy jsem neměl v >ruce žádnou drahou
>značkovou. To přiznávám :-).

Tá  ERS50 nie je zlá. Používal som ju v práci a doma zasa Wellerku bez
toho, že by som pociťoval väčší rozdiel. Ale možno pri niektorých
technológiach by sa prejavil. Wellerka má omnoho širší sortiment
príslušenstva. Na ERS50 som vlastne nikdy nevidel iný hrot, ako ten, čo
som mal ale predpokladám, že existujú. P.B.