Zkušenost s pájecí stanicí Pro's Kit zakoupenou v GME

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Čtvrtek Červenec 28 12:02:05 CEST 2011

Nemusí být magnet, stačí cívka, která najednou ztratí indukčnost.

----- Původní zpráva -----
Od: "Radek Benedikt" <benedikt na lphard.cz>

> praveze toto je tam velmi dobre osetrene a mas rozne hroty (len samotne
> nastavce) na rozne typy prace a pajkovacka vie sama kolko vykonu kazdy
> nastavec potrebuje. Na vsetku pracu som doteraz potreboval tri kusy,
> spicaty zahnuty, 2.5mm plochy a 5mm plochy. S tym 5mm som pajkoval len
> velke N konektory a semirigid kable. Inak na vsetko ostatne stacili tie
> dva.

Nevim zda to není prave na tomto principu, ale v mladi jsem delal s
Wellerem, co také nemel jediny knoflík. Když byl na spravne teplote tak
jemne cvakal. Podle prislusne práce se vybiral ten spravny hrot. A v nem
bylo cele kouzlo reseni. Maly "magnet" se spravnou Curierovou teplotou. Když
to bylo studene, tak to byl "magnet" a sepnul spinac v "rukojeti" a po
nahrati na teplotu sve magneticke vlastnosti ztratil a nahrivani vyplo.
Abych byl presnejsi, v hrotu byl pravdepodobne ferit a magnet naproti, ale
to na principu nic nemeni. Pitvat si to tehda nikdo netroufl a Internet v te
take neexistoval.