Algoritmus na optimalizaci číslovacího plánu

Pavel Troller patrol na sinus.cz
Čtvrtek Červenec 28 11:18:06 CEST 2011

> 00133[0-24] -> B
>
> co znamená zápis [0-24]? znamená to
> 00
> 01
> 02
> 24?
>
> a nebo
>
> 0
> 1
> 2
> 3
> 4
> 23
> 24?
>
> a nebo ještě něco jiného?
>
> Vojta Bubník

Zdravím,
  pardon, toto mi nedošlo, že není asi běžný zápis, je to vypůjčeno ze syntaxe
regexu.
  Tedy, přesně to znamená pouze 0,1,2,4. Nic jiného. Pomlčka slouží k označení
intervalu od 0 do 2 a k tomu je přidána bez jakéhokoliv oddělovače hodnota 4.
Celá závorka zastupuje vždy jen jeden znak, takže např. zápisu
01[135][2-58][56-9] vyhoví vstup 01125xxxxx nebo 01555xxxxx, ale ne třeba
01225xxxxx (první závorka nevyhovuje, ostatní ano).
  Pavel