Zkušenost s pájecí stanicí Pro's Kit zakoupenou v GME

balu@home daniel.valuch na orange.fr
Čtvrtek Červenec 28 10:37:17 CEST 2011

myslim ze tieto pajkovacky nasrali uplne kazdeho :-) Okrem popisanych
vlastnosti sa tiez velmi ohrievala rucka pajkovacieho pera co sudruhovia
z prcu vyriesili zltym gumovym navlekom. Ale co by ste chceli za 1900,-
vsakze... Wellerka stoji nejakych $140 co nie je o moc viac, ale nikomu
to nehovorte lebo sa moze stat ze ludia prestanu kupovat ten predrazeny
smejd :-)
Kolega ma pred nejakymi 5 rokmi nahovoril nech si vyskusam Metcal.
Predtym som o tej firme ani nepocul, dal na stol velku ciernu krabicu na
ktorej nebolo okrem sietoveho vypinaca nic, ziaden potenciometer,
indikator, proste nic. Male lahke pajkovacie pero. Nevedel som vobec
pochopit ako moze existovat pajkovacka bez potenciometra na nastavenie
teploty. A odvtedy som ju uz nepustil z ruk :-)))
K tym dvom zaverom:
GME prodává šmejdské nástroje.
predava to co ludia kupuju. Ked sa popozeraju na internete zistia ze sa
daju v zahranici kupit aj kvalitne nastroje za podobne ceny. Treba
prestat nakupovat smejd.

Je neštěstí, když se začátečník učí se špatným nástrojem.
Toto je velke nestastie, tu by trebalo poriadnu osvetu :-)

b.