Zkušenost s pájecí stanicí Pro's Kit zakoupenou v GME

Tomáš Halabala tomas.halabala na iol.cz
Čtvrtek Červenec 28 10:22:56 CEST 2011

Dobrý den,
nezastávám se GM a mám taky své problémy s kvalitou a s tím co prodávají
a hlavně v jakém stavu - někdy je to po rozbalení rovnou na výhoz.
Ale na druhou stranu se snažíte porovnávat low cost zařízení s hi-tech
drahou pájkou, takže tam kvalitativní rozdíl být musí. Sám používám JBC
stanice a pracuje se s nimi skvěle, ale pořizovací cena je v řádu
desítek tisíc, což si každý dovolit nemůže.

Takže závěr by měl podle mě vapadat asi tak, že kdo věří bazarům,
internetovým aukcím a nebo má to štěstí někde koupit použitou značkovou
stanici, ať dá přednost kvalitě před novým levným šuntem.

Tomáš