Re: Re: Rozborka Alinco aku

Vojtěch Bubník bubnikv na seznam.cz
Úterý Červenec 26 13:16:21 CEST 2011

Já jsem jeden pack Alinco asi před 10ti lety renovoval, tenkrát to bylo pouzdro na tužkové články, krabička byla slepena ze symetrických půlek. Rozříznul jsem spoj žiletkou, tedy přepižlal jsem zámek, řez byl rovný. Po výměně aku jsem slepil půlky nějakým leptadlem, třeba lepidlem na vodovodní plastové trubky. Američani používají pro takové lepení pojem "welding", tedy sváření. Plast se v místě slepení roztaví a znovu zpolymeruje. Pokud se spoj provede správně, jako by tam nebyl a drží to. Výsledný estetický dojem byl poměrně slušný.

U vašeho packu bych asi zkusil pižlat žiletkou buď ve spáře spoje, a nebo trochu dál od kraje.

Vojta Bubník