Dalsi zahada v C -> Prevod long int na string

Miroslav Šinko sinkomiro na gmail.com
Úterý Červenec 26 10:53:21 CEST 2011

Pamatam si v BC 5.02 taky pripad, ze som pridal komentar a kod prestal
byt kompilovatelny, zmazal som a opat siel skompilovat. Chyba bola
nejaka uplne nezmyselna, uz si ju nepamatam. Nakoniec som sa
iteraciami dopracoval k tomu, ze ak mal zdrojak nejaky presny pocet
bytov, tak nesiel skompilovat :-)

miro