Re: OT: výměna motherboardu

Šula Miloš sula na rps.cz
Úterý Červenec 26 10:33:39 CEST 2011

Je to jen prilezitostnej melouch pro mensi firmu, ktera to potrebovala hned
a nechteli cekat nekolik dni, nez by to dala dohromady nejaka pocitacova
firma ( bezne by cekali 3-4 dny ).Ja jinak programuji a HW nedelam, takze
nemam tuseni jak se castky pohybuji u servisnich techniku.
Nakonec jsem navrhl castku 300/hod takze celkem 1000Kč. Myslim, ze to je pro
ne hodne slusna cena z me strany.

Milos

----- Original Message -----
From: "RV" <vicek.radek na cpost.cz>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Tuesday, July 26, 2011 10:22 AM
Subject: Re: OT: výměna motherboardu

A to jste delal jako firma na ZL nebo jen jako "melouch"? Od toho se
dost veci odviji (zaplacene dane, zaruky atd.).

Pokud jsem jeste tyhle veci delal (byl jsem mladej a mel spoustu casu)
tak jsem ceny prizpusoboval tomu pro koho to je.

Asi Vam tezko 3kKc zaplati duchodce co zije z ruky do huby a PC ma jen
na telefonovani s detma. Neco jineho pokud to delam pro firmu, ktera
funguje a obraci x MKc mesicne a jede na tom ucetnictvi.

Jinak servis PC je podle me jedna z nejdebilnejsich cinnosti - vzdycky
se najde nekdo kdo rekne, ze by to udelal za polovinu a HW nakoupil za
tretinu toho co uctujete.

Radek Vicek