OT: výměna motherboardu

RV vicek.radek na cpost.cz
Úterý Červenec 26 10:22:41 CEST 2011

A to jste delal jako firma na ZL nebo jen jako "melouch"? Od toho se
dost veci odviji (zaplacene dane, zaruky atd.).

Pokud jsem jeste tyhle veci delal (byl jsem mladej a mel spoustu casu)
tak jsem ceny prizpusoboval tomu pro koho to je.

Asi Vam tezko 3kKc zaplati duchodce co zije z ruky do huby a PC ma jen
na telefonovani s detma. Neco jineho pokud to delam pro firmu, ktera
funguje a obraci x MKc mesicne a jede na tom ucetnictvi.

Jinak servis PC je podle me jedna z nejdebilnejsich cinnosti - vzdycky
se najde nekdo kdo rekne, ze by to udelal za polovinu a HW nakoupil za
tretinu toho co uctujete.

Radek Vicek