Re: [OT] ZL Topenarstvi

V P vvitty01 na seznam.cz
Úterý Červenec 26 09:25:08 CEST 2011

Omlouvam se za OT, ale pred rokem nam vyuceni panove s prislusnymi doklady z externi firmy montovali stoupacky na topeni v panelaku (bohuzel jsme nebyli opravneni na tuto cast pouzit vlastni firmu). Vysledkem je ze na zacatku topne sezony vytekly ve trech bytech radiatory protoze Tcka byla sice na stoupacky spravne nasazena, ale zapajet se je nikomu asi nechtelo.
Jejich odborny projektant pro zmenu navrhnul topeni pro 11 patrovy barak bez jakehokoliv prvku pro vyrovnani tepelne roztaznosti. Takze to do par let popraska i ve stoupackach (pokud to tedy jeste nepopraskalo, protoze se k nim nelze rozumne dostat).

A pak na uradech takhle prudi... chjo. Mozna by pomohl rekvalifikacni kurz ;-)

Pardon za OT.
V.