Dalsi zahada v C -> Prevod long int na string

Milan B. milan na bastl.sk
Pondělí Červenec 25 23:53:20 CEST 2011

On 25.7.2011 23:11, Petr Tošovský wrote:
> Ok diky za vysvetleni. Zkusim si s tim troslu pohrat, to bude asi nejlepsi. Nemate v rukavu jeste nejake "speky"?

Nemam:)

V skutocnosti som privrzencom prehladneho a jednoducheho programovania,
bez komplikovanych a za vlasy pritiahnutych konstrukcii.

Ale ten zapis s retazcom ma isty povab - je jednoduchy,  mierne exoticky
a  tak trochu absurdny. A napriek tomu je intuitivne pochopitelny.

-m-