Dalsi zahada v C -> Prevod long int na string

Milan B. milan na bastl.sk
Pondělí Červenec 25 23:12:36 CEST 2011

On 25.7.2011 20:52, Michal Gregor wrote:
> Ja bych rekl ze je to ukazka toho jak se nemaji psat programy. Je to
> dost neprehledne a tyhle silene zapisy obvykle ne vsechny prekladace
> sezerou. Navic takto zahusteny kod nebude po prekladu kratsi.

Dakujem za poucenie. Nabuduce sa polepsim a ak sa znova naskytne podobna
prilezitost, tak sa na to vyserem. Dakovat mi za moj zavazok nemusite.

Konkretne tento jednoduchy zapis:
- preboha, co je na tom sialene? Ze ho Herout nepozna?
- ak je podla normy (a na zaklade experimentov by mohol byt), tak
akykolvek kompilator, ktory ho neprelozi treba hodit do kosa.
- Kod nebude ani dlhsi.

Ale specialne pre vas:

const char
PoleZnakuOdpovidajicichCislicimVSestnactkoveSoustave[]="0123456789ABCDEF";

VystupPrevedeneCisloRetezec[PocetZnakuVeVystupnimRetezci++]=PoleZnakuOdpovidajicichCislicimVSestnactkoveSoustave[PrevadeneCislo
% ZakladCiselneSoustavy]

Tak tomuto *ja* hovorim sialeny zapis.

Ze vam vadi zrovna toto. Ale to, ze vo svojom prvom maili mam dost vaznu
chybu (aj ked nie je v samotnom algoritme) vam vobec nevadi :)

-m-