Re: [OT] ZL Topenarstvi

amartinik2 na seznam.cz amartinik2 na seznam.cz
Pondělí Červenec 25 22:52:29 CEST 2011

Ono to bude tim, ze je to prace s plynem. Draty umi zapojit (skoro) kazdy,
kdyz to udela spatne, tak to nekoho pokope, mozna i zabije.
Kdyz se udela spatne plyn, vybouchne cely barak nebo se otravi vice lidi.
Takze skody mnohem vetsi.
6 let praxe pokladam za primerene.
Kdyz neco potrebujete, nechte si to udelat. Je to levnejsi, nez si to delat sam.

Ales M.

PS. Taky hw a sw na rizeni plynovych kotlu se ridi mnohem tvrdsimi pravidly,
nez nejak radia, blikace, zdroje a podobne hracky.